......................................................................................................
Az oldalon található fotók nagy részét én készítettem a kertünkben,többit a NET-en találtam...
......................................................................................................
Mi minden érdekel igazán?Mit csinálok szívesen?
Most ha így hirtelen fel kellene sorolnom akkor azt mondhatom,hogy érdekel a fotózás,gasztronómia,utazás,zene,mese,képszerkesztés,kézikötés,varrás
Kreatívkodás:legyen az porcelánfestés,szalvéta technikával való foglalkozás,gyöngyözés.
Az a baj,hogy annyi időm nincs,hogy mindenbe "bele tudjak kóstolni".
De ezek közül a dolgok közül jó pár megtalálható weboldalaimon vagy itt,a blogjaimban.
......................................................................................................
..............................................
*Weboldalaim*
-
ÚJ:kreatív-sarok-
-100csillag-Mesebarlang-Kötés mindenkinek-
..............................................
-Marybellgyerekruha -Zenoygyöngy-
..............................................
.....................................................................................................
FELHÍVÁS!!!
További blogjaim elköltöztek-2013.aug 15-i időponttal
az új weboldalamra http://kreativ-sarok.gportal.hu
,
ahol szívesen látok minden kedves érdeklődőt rengeteg friss tartalommal.
Érdemes lesz gyakran benézni...
......................................................................................................

2011. július 1., péntek

*Tavirózsa...

Amikor elhatároztam,hogy csinálok egy kisebb csobogót a kertünkbe,
/Amikor elkészült néhány lépés/...

/Most ilyen/...

mert már nagyon régóta tetszettek azok amiket a NET-en nézegettem még nem gondoltam arra,hogy tavirózsát is fogok majd ültetni...
De aztán egy alkalommal beszélgetés közben ez is "előkerült"...
Ha már sikerült a picike csobogót megcsinálni akkor miért ne lehetne valami vízi növényt=tavirózsát is telepíteni?
Így hát gyorsan körbenéztem milyen tavirózsát is tudnék ilyen picike helyen szépen nevelgetni...
Találtam egy kertészetet ahol kiválasztottam a virágot,megrendeltem,aztán másnap már itt is volt a kis papír dobozka,benne pedig egy nagy sötét színű zsák,abban pedig a megrendelt virág...
Álomszép volt...
Egy kinyílt virág,két virágbimbó,és három szép levél...
Alig vártam,hogy gyorsan majd a helyére ültessem...
Rendeltem hozzá ültetőkosarat is zsákkal együtt...
Amikor a kicsi a délutáni sziesztája idején volt gyorsan leszaladtam,és a régebben vett edénybe egy kis földet tettem,bele a növényt,aztán az akváriumunk kavicsait szórtam a földjére...
Gyorsan beletetettem a vízbe,és ment is a napra...
Sajnos a növény még pár óra múlva is le volt lankadva...
Annyira elkeseredtem,hogy tönkrement a növény,hogy nem is mertem arra gondolni,valaha is lehet nekünk is tavirózsánk...
Másnap gyorsan hozattam férjemmel virágföldet,a régit kidobtam a kosárból,kicseréltem új földdel,újra kavics a tetejére,virág a dézsába,régi leveleket,virágot levágtam róla,és mára már ilyen gyönyörű lett újra...
A képek magukért beszélnek...
/Katt a képekre/.
"Nyílnak" a levelek...

Kicsit esett az eső amikor a fotókat készítettem...

Kár,hogy nem fotóztam amikor megérkezett a növény,mert nagyon szép volt...
A virág neve:Nymphaea Fabiola
Azért ezt a gyönyörű szép növényt választottam,mert a színe,"növekedése nagyon megfogott"...
Vízmélységre:40-70cm-t írtak,télálló,és a dézsánk pont megfelelő volt erre a célra így ezért szerettem bele a növénybe...
Az egész család várja már,hogy kinyíljon a mi,kis saját tavirózsánk...
Ez a növény nem szereti a "mozgó vizet",csak a "csendeset",ezért nem lehet csobogó vízbe ültetni,így külön dézsát kellett hozzá vennem...
Most már csak azt kell megoldani,hogy szépen,egybefüggően legyen a kis csobogó a virággal...

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...