......................................................................................................
Az oldalon található fotók nagy részét én készítettem a kertünkben,többit a NET-en találtam...
......................................................................................................
Mi minden érdekel igazán?Mit csinálok szívesen?
Most ha így hirtelen fel kellene sorolnom akkor azt mondhatom,hogy érdekel a fotózás,gasztronómia,utazás,zene,mese,képszerkesztés,kézikötés,varrás
Kreatívkodás:legyen az porcelánfestés,szalvéta technikával való foglalkozás,gyöngyözés.
Az a baj,hogy annyi időm nincs,hogy mindenbe "bele tudjak kóstolni".
De ezek közül a dolgok közül jó pár megtalálható weboldalaimon vagy itt,a blogjaimban.
......................................................................................................
..............................................
*Weboldalaim*
-
ÚJ:kreatív-sarok-
-100csillag-Mesebarlang-Kötés mindenkinek-
..............................................
-Marybellgyerekruha -Zenoygyöngy-
..............................................
.....................................................................................................
FELHÍVÁS!!!
További blogjaim elköltöztek-2013.aug 15-i időponttal
az új weboldalamra http://kreativ-sarok.gportal.hu
,
ahol szívesen látok minden kedves érdeklődőt rengeteg friss tartalommal.
Érdemes lesz gyakran benézni...
......................................................................................................

2012. március 28., szerda

*Krókuszok

Már nem is tudom mikor volt az az év amikor még anyuéknál otthon volt a kertben néhány aranyos kis sárga krókusz...
Nagyjából húsvétra nyíltak ki mindig,és olyan szépek voltak...
Még tavaly ősszel ezen emlékek fényében arra gondoltam,hogy jó lenne nekünk is néhány krókusz hagymát venni,hogy egy kicsit "vissza röpítsen az időben" a virágok színe...
Így hát keresgettem a NET-en,és sikeresen meg is találtam számomra a legmegfelelőbbeket...
Rendeltem jó pár virághagymát hmmm,hmmm.../mindig a bőség zavarába kerülök ilyenkor/,így hát pár darab kis hagyma helyett 155 hagymát sikerült a "kosaramba" tennem...
A krókuszokkal persze néhány különlegességek is érkeztek a kertünkbe,amik a prérigyertya,szellőrózsa,madársóska,csillagvirág voltak...
Amikor megrendeltem nem tudtam hová is fogom majd őket ültetni,de aztán kitaláltam valami nagyon jót...
Alig vártam már ősszel,hogy virágozzanak ezek a kis növények,pedig tudtam,hogy csak tavaszra láthatom őket...
Olyan jó volt látni,gyönyörködni a kis krókuszokban most,tavasszal...
/Ezt a két képet férjem tesója fotózta/...
 
/Ezeket csak úgy sitty-sutty fotóztam még tegnap/...
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...