......................................................................................................
Az oldalon található fotók nagy részét én készítettem a kertünkben,többit a NET-en találtam...
......................................................................................................
Mi minden érdekel igazán?Mit csinálok szívesen?
Most ha így hirtelen fel kellene sorolnom akkor azt mondhatom,hogy érdekel a fotózás,gasztronómia,utazás,zene,mese,képszerkesztés,kézikötés,varrás
Kreatívkodás:legyen az porcelánfestés,szalvéta technikával való foglalkozás,gyöngyözés.
Az a baj,hogy annyi időm nincs,hogy mindenbe "bele tudjak kóstolni".
De ezek közül a dolgok közül jó pár megtalálható weboldalaimon vagy itt,a blogjaimban.
......................................................................................................
..............................................
*Weboldalaim*
-
ÚJ:kreatív-sarok-
-100csillag-Mesebarlang-Kötés mindenkinek-
..............................................
-Marybellgyerekruha -Zenoygyöngy-
..............................................
.....................................................................................................
FELHÍVÁS!!!
További blogjaim elköltöztek-2013.aug 15-i időponttal
az új weboldalamra http://kreativ-sarok.gportal.hu
,
ahol szívesen látok minden kedves érdeklődőt rengeteg friss tartalommal.
Érdemes lesz gyakran benézni...
......................................................................................................

2012. március 12., hétfő

*Csüngős barkafa

Mikor is?
Még 2010 májusában rendeltem a NET-en egy "csüngős barkafát",mert annyira megtetszett,hogy gondoltam megrendelem magunknak a kertbe...
De ahogy elültettem egy kis idő múlva teljesen olyan lett,mint ha tönkre ment volna, a levelei lehervadtak,csak lógtak az ágakon...
Gondoltam,hogy na,ennek annyi!...
Aztán locsolgattam,locsolgattam,locsolgattam újra de semmi eredményét nem láttam...
Mindegy!
Gondoltam nálunk nem bírja a talajt...
Aztán tavaly mivel semmi nem változott a barkafa állapotán /szerintem/ arra gondoltam megpróbálok még valamit...
Így hát kivettem a helyéről,és egy másik részbe ültettem a kertben...
Itt is hasonlóan "reagált" a kis fa,levelei lelógva,fonnyadtan...
Most,hogy kint voltam "kerti terepszemlén",hogy végignézzem a növényeket,hogy bírták ki ezt a nagyon hideg telet,teljesen el voltam ájulva...
A kis barkafa él!!!...
Annyira örülök neki,azért is,hogy végre él,és azért is,hogy nem hiába vettem meg anno...
A száraz leveleit mind leszedtem róla,mert észrevettem,hogy rengeteg rügy nőtt rá frissen...
Újabb fotókat hamarosan hozok majd,addig pedig itt van egy régebbi kép amit akkor készítettem amikor ideért hozzánk a kis fa...
A képet én készítettem itthon...
Nagyon szeretem ezt a kis fát,egyik kedvencem a kertben egy másik csüngős kis fával együtt ami a csüngős díszcseresznye...
Ha jól emlékszem azt még tavaly vettem egy növényküldő cégtől...
Már alig várom,hogy virágozzon,mert nagyon szép képeket láttam róla...

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...