......................................................................................................
Az oldalon található fotók nagy részét én készítettem a kertünkben,többit a NET-en találtam...
......................................................................................................
Mi minden érdekel igazán?Mit csinálok szívesen?
Most ha így hirtelen fel kellene sorolnom akkor azt mondhatom,hogy érdekel a fotózás,gasztronómia,utazás,zene,mese,képszerkesztés,kézikötés,varrás
Kreatívkodás:legyen az porcelánfestés,szalvéta technikával való foglalkozás,gyöngyözés.
Az a baj,hogy annyi időm nincs,hogy mindenbe "bele tudjak kóstolni".
De ezek közül a dolgok közül jó pár megtalálható weboldalaimon vagy itt,a blogjaimban.
......................................................................................................
..............................................
*Weboldalaim*
-
ÚJ:kreatív-sarok-
-100csillag-Mesebarlang-Kötés mindenkinek-
..............................................
-Marybellgyerekruha -Zenoygyöngy-
..............................................
.....................................................................................................
FELHÍVÁS!!!
További blogjaim elköltöztek-2013.aug 15-i időponttal
az új weboldalamra http://kreativ-sarok.gportal.hu
,
ahol szívesen látok minden kedves érdeklődőt rengeteg friss tartalommal.
Érdemes lesz gyakran benézni...
......................................................................................................

2012. április 15., vasárnap

*Tavasz-színek,illatok

Alig vártam,hogy péntek legyen,mert sikerült végre néhány sziklát hazacipelnünk a kertünkhöz,hogy végre meg tudjam csinálni a már régen megtervezett sziklakertet...
Még anno nézegettem milyen sziklakertet is készítsek a kertünkbe de jobb híján /mivel sziklát akkor nem tudtam sehonnan sem szerezni/ maradt a bontott téglával való "kerítés" a cserjés körül...
Pénteken végre el tudtunk menni,és olyan sziklákat sikerült hazacipelnünk amikkel biztosan szép kis kertet sikerül majd elkészítenünk...
Most csak úgy "kutyafuttában" ledobáltuk amikor hazahoztuk őket mert már annyira fáradt voltam,hogy nem volt semmi kedvem még azzal is foglalatoskodni a heti rohangálás után...
Itt mutatom is milyen kis kupacot szedtünk össze:
Már régebben nézegettem sziklakerti növényeket a NET-en,és mit mondjak?
Már megint nagyon sok szépet találtam...
Így hát szombaton gyorsan megrendeltem a kiválasztott szépségek közül néhányat,már csak azt várom,hogy minél hamarabb lehessen "velük dolgozni"...
Patrikkal megbeszéltük hová,és milyen "formába" tegyük majd le a kis sziklakertet...
Végre megrendeltem a kis tóhoz is 2 hozzávalót /fólia,geotextília/ mert jó lenne még azzal is legkésőbb április végére elkészülni,mert a tavaly megrendelt tavirózsáink akkor fognak nyílni először...
Már alig várom...
Pénteken még gyorsan nekiláttunk Patrikkal levágni a kertben a füvet is,mert hiába vágtuk le egy hete,szinte semmi látszatja sem volt...
A fű jól megnőtt az esőzések hatására...
Milyen jó,hogy két kertész dolgozik az udvarunkban /Patrik,meg én/...
Imádjuk a frissen vágott fű illatát,és a szépen rendbe szedett kert látványát...
Megnéztem a hét végi előrejelzést,és láttam,hogy szombatra esőt írtak,így,mivel néhány helyen kicsit "foltoska" lett a tavalyi füvesítés gyorsan nekiálltunk Mirtillel kipótolni még az eső előtt...
Abban ő segített...
Annyira ügyesen tudta csinálni,és ami nem utolsó szempont,hogy szívesen is csinálta...
Remélem ha megnő,ő is szívesen kertészkedik majd...
Szombaton jó be volt borulva az ég,de gyorsan lefotóztam néhány szép kis cserjét,amik gyönyörűen kinyíltak a sok napsütés,és esőnek köszönhetően...
Itt mutatom is őket:
Törpemeggy...
 
 
Boglárkacserje...
 
Japánbirs-narancs...
 
Japánbirs-fehér...
 
Begónia...
 
Törpemeggy-balra téli jázmin...
 
Fehér-rózsaszín törpemeggyek-téli jázmin-jácint...
 
Füvesítés-pótlás...
 
Most a hétre nincs más hátra csak gyomkiszedés,és a kis tó helyének előkészítése,illetve a már vagy "1000éve" elhanyagolt kertrész "ráncba szedése"...
Áprilisra írták,hogy megjönnek a málnák,eprek,néhány bokor,cserje,de még eddig nem kaptuk meg őket,pedig jó lenne már végre azokat is a helyükre ültetni...
Igaz még nincs kész az eprek "zsákja",már csak meg kéne varrnom azokat amiket egy pár hete vettem,hogy fel tudjam majd őket akasztani,és úgy könnyebb legyen majd nevelni a palántákat...
Remélem hamarosan minden a helyére kerül majd...
/A gép dátumát már megint nem figyeltem,és rosszul volt beállítva/...
..........................................................................................
Találtam két nagyon szép képet ami nagyon "megfogott"...
 Kép forrása:NET
Kép forrása:NET

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...