......................................................................................................
Az oldalon található fotók nagy részét én készítettem a kertünkben,többit a NET-en találtam...
......................................................................................................
Mi minden érdekel igazán?Mit csinálok szívesen?
Most ha így hirtelen fel kellene sorolnom akkor azt mondhatom,hogy érdekel a fotózás,gasztronómia,utazás,zene,mese,képszerkesztés,kézikötés,varrás
Kreatívkodás:legyen az porcelánfestés,szalvéta technikával való foglalkozás,gyöngyözés.
Az a baj,hogy annyi időm nincs,hogy mindenbe "bele tudjak kóstolni".
De ezek közül a dolgok közül jó pár megtalálható weboldalaimon vagy itt,a blogjaimban.
......................................................................................................
..............................................
*Weboldalaim*
-
ÚJ:kreatív-sarok-
-100csillag-Mesebarlang-Kötés mindenkinek-
..............................................
-Marybellgyerekruha -Zenoygyöngy-
..............................................
.....................................................................................................
FELHÍVÁS!!!
További blogjaim elköltöztek-2013.aug 15-i időponttal
az új weboldalamra http://kreativ-sarok.gportal.hu
,
ahol szívesen látok minden kedves érdeklődőt rengeteg friss tartalommal.
Érdemes lesz gyakran benézni...
......................................................................................................

2012. március 11., vasárnap

*Sziklakert

Aprócska sziklakert...
Tegnap kint voltunk végre megint az udvaron,így lehetett kertészkedni egy kicsit...
Nekiálltam a hozatott földet átválogatni,hogy könnyebb legyen vele dolgozni a "konyhakertben",és a virágos kiskertben is...
Ahogy pakolgattam a törött téglákat amik még a kerítés bontásból megmaradtak csak dobáltam megint egy kupacba,amit annyira utáltam,hogy ott hevernek a földön...
Ki kellett nekik valamilyen "méltóbb" helyet találnom,olyat,ahol nincs senkinek sem "láb alatt",és végre díszítenek is...
Ezért arra gondoltam,ha már tavaly szétszedtem a régebben elkerített sziklakertet ahová cserjéket ültettünk anno,a benne lévő kőrózsákat,évelőket,stb. növényeket pedig ideiglenesen egy "kiszuperált" homokozóba költöztettem miért ne lehetne egy aprócska sziklakert a növényeknek?
Sziklakerthez persze szikla kell,de mivel nem tudtam venni,és elég drága is,így maradt az olcsóbb megoldás...
Összeszedtem a kisebb-nagyobb téglákat egy kupacba...
Jövő héten ha végre megint kisüt a nap,jó idő lesz a téglákat kisebb darabokra szedem szét,és megépítem a sziklakertet belőlük...
Inspirációnak hoztam egy képet,amit a NET-en találtam...
Kép forrása:NET
................................................................................ 
Sajnos több olyan kép is van amit még valamikor lementettem,mert annyira megtetszett,de sajnos a forrását nem jegyeztem fel...
................................................................................ 
Az elkerített "cserjést" is átalakítottam már,csak a föld gyomelfojtása maradt,amihez geotextíliát szeretnék venni,és azzal letakarni,arra pedig murvát hozatok...
Azt olvastam gyomok ellen nagyon hatásos...
Majd kipróbálom,remélem beváltja a hozzá fűzött reményeimet...
Még mielőtt el nem felejtem...
Pár napja gyorsan elültettem a régebben megrendelt hagymás növényeimet:dáliákat egy újonnan kialakított,elkerített részbe...
Egy olyan helyre a kertben ahol soha nem akar kinőni a fű...
Így legalább nem lesz "kopasz" az a rész,végre...
Amikor a hagymák végre belekerültek a földbe egy ideiglenes megoldást választottam arra,hogy hogyan jelöljem meg őket...
Mindegyik hagyma jelölésére kisebb botokat szúrtam le a földbe,aztán arra tettem rá a tasakot amibe jött...
Nem volt jó ez a megoldás!...
Így a zacsikra törött téglákat tettem rá,de ez sem bizonyult túl jó ötletnek...
Végül arra gondoltam körbenézek ez ügyben mit is találok a NET-en,így végül is maradtam annál a megoldásnál,hogy vettem 20db kis műanyag táblácskát amit bele tudtam szúrni a földbe virágjelölés céljából...
Mielőtt végleges helyükre raktam őket mindegyikhez készítettem kis címkéket papírból,ráírtam a növények neveit,aztán cellux-szal ráragasztottam a táblácskákra,és már mehettek is a földbe,hogy megtaláljam később is a virágokat...
Remélem így könnyebb lesz majd "felszedni" nyár végén a hagymákat,hogy át tudjam őket "teleltetni"...
Találtam olyan táblácskákat is amiket fémből készítettek,és arra lehet a növények neveit ráírni,aztán rá lehet akasztani mondjuk fákra,cserjékre...
Jó-jó,de én inkább arra gondoltam,hogy műanyag "nyelvpálcikát" veszek,és azokat vágom majd ketté,mindkét végükre lyukat készítek,és úgy akasztom majd fel a növényeinkre...
Ez még csak terv,de remélem tudok ilyen pálcikákat venni...
................................................................................
Tavaly volt egy kisebb csobogó is a "cserjésben" amikor még nem volt annyi növény körülötte,de idénre a csobogó helyét is áttettem ide,az új elkerített részbe,hogy a fákról ne potyogjon bele a vízbe semmi sem a szomszéd felől...
A csobogóval is vannak persze új terveim...
Tavaly felfelé folyt a víz benne,idén lefelé szeretném "irányítani" ehhez persze egy kis "szépséget" szeretnék még hozzátenni,ami ez: 
Már szinte látom "lelki szemeim előtt"...
Kép forrása

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...