......................................................................................................
Az oldalon található fotók nagy részét én készítettem a kertünkben,többit a NET-en találtam...
......................................................................................................
Mi minden érdekel igazán?Mit csinálok szívesen?
Most ha így hirtelen fel kellene sorolnom akkor azt mondhatom,hogy érdekel a fotózás,gasztronómia,utazás,zene,mese,képszerkesztés,kézikötés,varrás
Kreatívkodás:legyen az porcelánfestés,szalvéta technikával való foglalkozás,gyöngyözés.
Az a baj,hogy annyi időm nincs,hogy mindenbe "bele tudjak kóstolni".
De ezek közül a dolgok közül jó pár megtalálható weboldalaimon vagy itt,a blogjaimban.
......................................................................................................
..............................................
*Weboldalaim*
-
ÚJ:kreatív-sarok-
-100csillag-Mesebarlang-Kötés mindenkinek-
..............................................
-Marybellgyerekruha -Zenoygyöngy-
..............................................
.....................................................................................................
FELHÍVÁS!!!
További blogjaim elköltöztek-2013.aug 15-i időponttal
az új weboldalamra http://kreativ-sarok.gportal.hu
,
ahol szívesen látok minden kedves érdeklődőt rengeteg friss tartalommal.
Érdemes lesz gyakran benézni...
......................................................................................................

2011. november 14., hétfő

*Hideg reggel...

Tegnapelőtt (szombaton) gyorsan nekiálltunk a megrendelt gyümölcsfákat elültetni néhány cserjével együtt...
Reggel olyan hideg volt,hogy még a lehelet is látszott...
Úgy terveztem,hogy délutánra minden fa,cserje végre a helyére fog kerülni,de sajnos nem sikerült...
Így,először is a gyümölcsfáknak kellett a helyet megtalálnunk a kertben,ami egyáltalán nem volt egyszerű,mivel ahová én szerettem volna őket ültetni ott egyszerűen lehetetlen volt kiásni a helyüket...
Olyan kemény volt a föld,mint ha valami beton lett volna...
Így hát férjem miután végre sikerrel járt "ásás-ügyben" segített a fákat végleges helyükre rakni...
Ezután jött a "beiszapolás","megkarózás",és végül lombbal betakarás...
Másnapra (vasárnapra) maradt a többi cserje elültetése,illetve a virághagymák amik tavasszal fognak majd nyílni:(krókuszok,szellőrózsák,prérigyertya)...
Ezeknek a hagymásoknak egy érdekes megoldást találtam ki...
-hagymás növények-
Amikor a kertátalakítás folyamatban volt rengeteg vas "nem tudom én mi" jellegű dolgot szedtünk össze...
Ezeket raktuk a kertben egyik helyről a másikra...
Minden vasat el kell takarítani,nehogy a gyerekek vagy akár mi is belelépjünk...
Így párom,és tesója mindent elpakolt egy "láthatatlan helyre"...
Ezek között a vas "nem tudom én mik" között találtunk egy érdekes lyukacsos valamit ami úgy nézett ki,mint egy óriásnak való "nokedliszaggató"...
Vasárnap reggel ez volt az első,amit végre a helyére akartam tenni...
Sajnos van olyan hely a kertben ahol nem marad meg semmi,legalább is ez idáig nem sikerült ezen változtatnom...
Az ilyen hely legjobb beültetésének ezt a módot találtam...
Előszedtem a "nokedliszaggatót",letettem a földre,körberaktam néhány bontott téglával,utána kiszedtem a "nokedliszaggatót",és a "tégla keretbe" egy fekete szemeteszsákot kettévágva megcsináltam neki az "alját"...
Ezek után már csak a téglákat úgy helyeztem el a zsákon,hogy ha esetleg a szél elkezdi majd fújni ne tudjon elmozdulni...
Miután elkészültem mindennel kicipeltem egy 50literes zsák földet,és lassan elkezdtem rászórni a "nokedliszaggatóra"...
Amikor már alig látszott ki a "vas" a virághagymákat szépen elrendeztem rajta...
Nem maradt más hátra,mint a hagymácskák földdel való végleges betakarása...
Ezután egy kisebb vödör lehullott falevelet szedtem össze az udvarban,és azzal jól betakartam,hogy ne fagyjanak ki...
Már alig várom,hogy tavasszal gyönyörűen kinyíljanak...
Hátul,a fólia keret alatt kezdtük el szombaton a rendrakást...
Szerettem volna oda is egy kis fát ültetni ami majd később,pár év múlva ad egy kis árnyékot...
Oda terveztem még a szőlőket egy "élő-tetőnek" a vas vázra,illetve valami bokor félét is...
Persze megint terveztem,aztán nem igazán úgy alakult ahogy szerettem volna...
A 10megrendelt szőlőből csak 5db jött meg,így hát egy kicsit módosítottam az elképzelésemen...
Ezért körtefát ültettünk szombaton az egyik sarokba,másik oldalra pedig vasárnap beültettem az 5szőlőtőkét...
-körtefa-mogyoró-
A körtefa elé pedig egy kis mogyoróbokor került...
Már csak ki kell tisztítani a vas keret alját,hogy a föld szép egyenesen meg legyen "húzva",aztán tavaszra jöhet majd rá a fa tábla,amire terveim szerint egy saját szerkesztésű csempézett rész lesz "rádolgozva"...
Ott lesz a kis kerti lugas,ami egy kis pihenőkert lesz...
Maradt még egy gyöngyvirágcserje,amit ki kellett volna ültetnem hét végén,de már sietni akartam,így nem ültettem el...
Majd tavaszra...
Addigra kitalálom hova is kerüljön...
Lehet,hogy a "pihenőkert lesz az új otthona"...
Összegezve a hét végi kertészkedést elég jól haladtunk...
Sikerült az összes gyümölcsfát,hagymásokat,szőlőket,szinte minden cserjét a helyére ültetni...
Most már csak várni kell,hogy elmúljanak a hidegek,és a tavasz meghozza a meleget...
Ez igaz még várat magára egy kicsit...
Íme a fotók:
-tündércserje- -pom-pom gyöngyvirágcserje-
-japánkörte-
-japán gyöngyvessző- -hamvas gyöngyvessző 2.-
-hamvas gyöngyvessző-almafa-
-gyöngyvesszőkoszorú 2.-gyöngyvesszőkoszorú-
-felkelő nap gyöngyvessző-díszmogyoró-
-datolyaszilva-csillagvirágú liliomfa-
Ültettünk még 4db őszibarackfát,egy cseresznyefát is amiket nem fotóztam,azokat majd legközelebb pótolom...
A fotókat én készítettem hamarjában...

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...