......................................................................................................
Az oldalon található fotók nagy részét én készítettem a kertünkben,többit a NET-en találtam...
......................................................................................................
Mi minden érdekel igazán?Mit csinálok szívesen?
Most ha így hirtelen fel kellene sorolnom akkor azt mondhatom,hogy érdekel a fotózás,gasztronómia,utazás,zene,mese,képszerkesztés,kézikötés,varrás
Kreatívkodás:legyen az porcelánfestés,szalvéta technikával való foglalkozás,gyöngyözés.
Az a baj,hogy annyi időm nincs,hogy mindenbe "bele tudjak kóstolni".
De ezek közül a dolgok közül jó pár megtalálható weboldalaimon vagy itt,a blogjaimban.
......................................................................................................
..............................................
*Weboldalaim*
-
ÚJ:kreatív-sarok-
-100csillag-Mesebarlang-Kötés mindenkinek-
..............................................
-Marybellgyerekruha -Zenoygyöngy-
..............................................
.....................................................................................................
FELHÍVÁS!!!
További blogjaim elköltöztek-2013.aug 15-i időponttal
az új weboldalamra http://kreativ-sarok.gportal.hu
,
ahol szívesen látok minden kedves érdeklődőt rengeteg friss tartalommal.
Érdemes lesz gyakran benézni...
......................................................................................................

2012. április 2., hétfő

*Hangulat

Ma mikor hazajöttünk az oviból megint egy kicsit nekiálltam nézelődni a NET-en parányi kerti tó "ügyében",hátha látok valami számomra tetszetőset,és olyat,amit meg is tudok valósítani végre...
Megint arra az elhatározásra jutottam,hogy mérlegelnem kell...
Mérlegelni azt,hogy mennyi pénzből lesz lehetőségem megvalósítani egy parányi kis kerti tavacskát,olyat,ahová bele tudom majd ültetni hamarosan a tavaly megrendelt tavirózsánkat...
Ahogy nézegettem az előre gyártott tómedreket mindig csak ugyan oda "kanyarodtam" vissza,hogy mi lesz ha majd egyszer úgy alakul,hogy mégsem fog már annyira tetszeni,és egy "csomó pénzt csak kidobok az ablakon?"...
Szeretnék 1-2kisebb sziklakertet is az udvarunkba,ehhez viszont nagyon szép növényeket találtam...
Így hát választanom kell,hogy mit csináljak?...
Tómeder vagy sziklakerti növények?...
Arra gondoltam mivel van egy "borzalmasan ronda kiszuperált" fürdőkádunk ami max. csak foglalja a helyet a kertben akkor legyen már valami hasznosítása is,ha lehet...
/Úgy is mindig el akarták kérni tőlünk/...
Így találtam egy olyan megoldást,hogy a régi,kiszuperált kádból készítettek egy kerti tavat...
Így hát itt a lehetőség!
Már csak tófólia,geotextília,és persze pár óra munka kell hozzá,hogy végre a "rondaság" is "használható alakot kaphasson majd"...
Ehhez már csak ki kell számolnom mennyi tóépítéshez szükséges anyagot kell feltétlenül megvennünk...
Aztán irány a tó!
Mivel a mai nap /hétfő/ sosem volt a kedvenceim között kellett egy kis "hangulatjavító"...
Így hát gyorsan készítettem néhány fotót a kertünkben virágzó,zöldellő növényekről...
Azt mondják a szép növények hangulatjavítók,így hát nézegetem egy kicsit hátha könnyebb lesz a hétfői napon "túllépnem"...
/Már megint nem állítottam át a gép dátumát,mindig akkor látom amikor már fotóztam...
A képek ma készültek/...
Ez az egyik kedvenc fotóm...
Talán azért mert tavaly még olyan "semmilyen-növény" volt...
Még mindig nem tudom milyen bokor,de a virága gyönyörű,és az illata...
Kár,hogy nem lehet az illatát is "megmutatni"...
 
 
 
Néhány cserje:japánbirs,törpe mandula,japán fűz,jezsamen,bangita,stb...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Díszcseresznye.../Már alig várom,hogy virágozzon/...
 
Bangita...
 
Folyton termő eper,amikor megkaptam a megrendelésem még tavaly volt rajta 2szem eper...
 
 
 
 
A másik kedvenceim,a törpe meggyek...Annyira hasonlítanak a babarózsára,de sokkal "ellenállóbbak,azért akartam ezeket a kertbe,meg persze azért mert nem akartam olyan "egyhangú zöld falat ültetni"...
Imádom a virágait,és ha elnyílnak a virágok a levelek is szépen díszítenek...
Kár,hogy egy elpusztult belőlük,jó lenne idén pótolni...
 
Itt már nyílnak az első virágai...
 
 
A hagymás kis növények is "megmutatják" végre a virágaikat...
 
Hét végén gyorsan nekiálltunk füvet vágni,mert hiába egy időben vágtuk le tavaly a kert mindegyik részében olyan volt,mint ha a kert naposabb részében sokkal jobban tudtak volna nőni...
Nem tudom ki mit gondol a tavaszi első fűvágásról,mikorra "ütemezi",de nem akartam tovább halogatni...
Érdekes,hogy ahogy elkezdtük Patrikkal kihúzni a fűnyírót még a nap is kisütött,mint ha azt éreztette volna,hogy örül neki...

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...