......................................................................................................
Az oldalon található fotók nagy részét én készítettem a kertünkben,többit a NET-en találtam...
......................................................................................................
Mi minden érdekel igazán?Mit csinálok szívesen?
Most ha így hirtelen fel kellene sorolnom akkor azt mondhatom,hogy érdekel a fotózás,gasztronómia,utazás,zene,mese,képszerkesztés,kézikötés,varrás
Kreatívkodás:legyen az porcelánfestés,szalvéta technikával való foglalkozás,gyöngyözés.
Az a baj,hogy annyi időm nincs,hogy mindenbe "bele tudjak kóstolni".
De ezek közül a dolgok közül jó pár megtalálható weboldalaimon vagy itt,a blogjaimban.
......................................................................................................
..............................................
*Weboldalaim*
-
ÚJ:kreatív-sarok-
-100csillag-Mesebarlang-Kötés mindenkinek-
..............................................
-Marybellgyerekruha -Zenoygyöngy-
..............................................
.....................................................................................................
FELHÍVÁS!!!
További blogjaim elköltöztek-2013.aug 15-i időponttal
az új weboldalamra http://kreativ-sarok.gportal.hu
,
ahol szívesen látok minden kedves érdeklődőt rengeteg friss tartalommal.
Érdemes lesz gyakran benézni...
......................................................................................................

2012. május 3., csütörtök

*Nagyanyánktól-kertbe

Hét végi programként elő kell "kotornunk" a lim-lomok közül azt az asztalt amit akkor pakoltunk el amikor ideköltöztünk...
A nagy bontásnál anno mindent bedobáltunk különböző csoportokba-kupacokba...
Volt beton,ami elszállításra várt,mindenféle méretű,és alakú vasholmi,fából készült székektől kezdve asztalon keresztül ósdi dobozok,stb...
Akkor ezekre a kupacokra csak úgy tudtam nézni,hogy jesszus,mennyi lim-lom amit ki kell dobni,és mikorra fog majd ez a sok minden elfogyni?
Egyszer egy ismerős azt mondta,hogy hú,de jó ez a régi asztal,tedd ki a kertbe...
Én ezek hallatán csak szörnyülködtem,hogy ezt?...
Olyan ronda!...
De még jó,hogy nem dobtunk ki semmit,mert mostanra "nőttem fel" olyan téren,hogy amit anno kacatnak véltem,felhasználható akár a mai modern élettérben is...
Miért fizessek ki egy csomó pénzt olyan asztalért például amit ha kiteszek a kertbe pikk-pakk az időjárás majd "megeszi"?...
Nagyon sokba kerülnek a strapabíró fa holmik,ezért tényleg érdemes megbecsülni azt,amit már nagyanyáink is használtak,csak hát az idő egy kissé "megtépázta" azokat...
Sokat gondolkodtam azon hogyan is kéne felújítani úgy ezt az asztalt,hogy a kertbe használható,és nem utolsó sorban szerethető bútordarab legyen?...
Gondoltam egy sima csiszolás,festés variációra,de az túl egyhangú" lenne az "én világomhoz"...
Így hát a már régebben kipróbált,és egyszerű technikát választom a felújításhoz ami a decoupage technika ötvözve mozaikolással...
/Decoupage technikával textilre dolgoztam már néhányszor,de mozaikolással még nem,úgy hogy ez egy új kihívás lesz,ami remélem sikerül majd/...
Most már csak a hozzávalókat kell kiszámolnom,aztán gyorsan megvennem minden kelléket,és jöhet az átalakítás...
Sajnos a kert egy részében nincs árnyékolás semmilyen formában,ezért már régóta azon gondolkodtam,hogy hogyan is lehetne egy olyan helyet kialakítani ahol pihenni,játszani,alkotni is lehetne egyben?...
/Főleg amikor már itt az ovi-suliszünet/?...
Ehhez épp jól jön a kerti asztal,de kell majd még hozzá valami ami árnyékot ad...
Mivel 2 hete megmetszettem a csemegeszőlőnket amik a ház "tartozékai voltak" így sikerült néhány szőlővesszőt "megmentenem" későbbi terveimhez...
Ezeket a szőlővesszőket gyökereztetem,hogy el tudjam majd ültetni a fa asztal köré,hogy "élőtetőként" szolgáljanak hamarosan...
Mivel néhány vadszőlő is gyökeresedik a vízben már egy ideje lassan ezeket is fel tudom majd használni az asztal körül...
Nagyanyánknak volt egy régi kinyitható tetejű padja aminek az alja olyan jó kis pakolós belsejű...
Az asztalhoz szerintem magasságban passzolna is,de még pontosan meg kell majd mérnem...
Ezt a padot is át kell majd festenem,de mivel elég kényelmetlen csak úgy "natúr" az ülőrésze azért arra gondoltam,hogy két klassz párna kényelmesebbé,és szebbé teszi majd...
Néhány hokedli,régi szék is "pihen" még az "összehordott" holmik között,azokkal is biztosan lehet majd mit kezdeni,csak legyen idő mindenre...
Mondjuk a nyári szünet 2,5 hónap annyi csak elég lesz?...
Tervezgetem még a kerti sütögetőt is megvalósítani,de annyi képet,leírást találtam böngészés közben,hogy várok még néhány hetet,hogy kitaláljam a nekünk legkézenfekvőbbet...
Egy biztos,amink van abból akarok "gazdálkodni"...
A terv már nagyjából "összeállt a fejemben",most már csak a helyét kell véglegesítenem...
Amíg tervezgetek,számolgatom a felújításhoz szükséges hozzávalókat hoztam egy képet amit már nem is tudom mikor találtam...
Nekem nagyon tetszik...
Kép forrása:NET

1 megjegyzés:

Monika írta...

Nagyon jó, ha van otthon olyan holmi,amit fel lehet újítani, nálunk is így van.Szeretem, ha látszik az idő egy tárgyon.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...