......................................................................................................
Az oldalon található fotók nagy részét én készítettem a kertünkben,többit a NET-en találtam...
......................................................................................................
Mi minden érdekel igazán?Mit csinálok szívesen?
Most ha így hirtelen fel kellene sorolnom akkor azt mondhatom,hogy érdekel a fotózás,gasztronómia,utazás,zene,mese,képszerkesztés,kézikötés,varrás
Kreatívkodás:legyen az porcelánfestés,szalvéta technikával való foglalkozás,gyöngyözés.
Az a baj,hogy annyi időm nincs,hogy mindenbe "bele tudjak kóstolni".
De ezek közül a dolgok közül jó pár megtalálható weboldalaimon vagy itt,a blogjaimban.
......................................................................................................
..............................................
*Weboldalaim*
-
ÚJ:kreatív-sarok-
-100csillag-Mesebarlang-Kötés mindenkinek-
..............................................
-Marybellgyerekruha -Zenoygyöngy-
..............................................
.....................................................................................................
FELHÍVÁS!!!
További blogjaim elköltöztek-2013.aug 15-i időponttal
az új weboldalamra http://kreativ-sarok.gportal.hu
,
ahol szívesen látok minden kedves érdeklődőt rengeteg friss tartalommal.
Érdemes lesz gyakran benézni...
......................................................................................................

2012. március 27., kedd

*Ibolya-csak figyelj

Egyik nap már megint kert témában olvasgattam a NET-en,gondoltam keresgélek,hátha találok egy újabb hasznos információt amit fel tudok majd használni saját kertünk építgetésénél...
Akkor olvastam egy számomra érdekes bejegyzést valahol...
Ha "kapott" kerted lesz akkor minden egyes dolgot vele kapsz:a földet mindenféle benne élő növényekkel,állatokkal...
Ilyenkor a legelső teendőd,hogy első évben figyelj!
Figyeld meg kerted növény,illetve állatvilágát a majdani saját elképzeléseid megvalósításához...
Érdekes egy gondolat!
Kár,hogy nem hamarabb olvastam,mert akkor én is követtem volna ezt a gondolatot...
Mikor ki lett "bontva a régi kert" csak gyorsan,minél hamarabb szerettem volna egy szép kertet magunknak...
Ezért a füvesítés volt a kezdet a kertépítésben...
Gondolatok százai cikáztak a fejemben,hogy mit hogyan kellene megcsinálnom/megcsinálnunk a gyerkőcökkel együtt...
Tényleg igaz,hogy rengeteg erőt,energiát,és persze nem utolsó sorban elég sok pénzt is lehet a kertbe "tenni",ha az ember nem csak kertet,hanem egy szép kertet szeretne...
Amikor anno egy kertépítő segítségét kértem,hogy mondjon árajánlatot mennyiért "csinálná" meg:füvesítés,régi épületek lebontása,2db ribizli bokor,és 1-2 gyümölcsfa áttelepítése azt hittem nem jól értem...
Csillagászati összeget mondott arra,hogy a földet "meghúzzák",az említett bokrokat,fákat átültessék,és persze ebbe még nem volt benne a régi épületek eltakarítása,bontása...
Mennyire szerettem volna valami kisebb csörgedező hangú vízi dolgot a kertbe,és amikor megemlítettem neki,hogy mit szeretnék még azt mondta nagyon sokba kerülne...
Így hát akkor maradt az álmodozás,nézelődés,és persze a tervezgetés...
Mára már azt mondom,hogy végre jó úton haladok egy kellemes kis kert kialakításához...
Igaz még nagyon sok minden jó lenne,de hát a pénz nagy úr!
Mindent nem lehet egyszerre,csak szépen,fokozatosan...
Annak is örülhetünk,hogy idáig eljutottunk...
Végre kellemesen ki tudunk kapcsolódni a rohanó mindennapokból,ha szeretnénk...
Rengeteg "nagyi-holmit" örököltünk anno amikhez még Apu ragaszkodott,ezért áthoztuk ide,a mostani házunkhoz...
Ezek a dolgok csak "porfogók" voltak idáig,de arra gondoltam mi lenne ha egy kicsit " ki lennének pofozva?"...
Ahogy nézelődtem kerti pad témában találtam olyat ami épp nekünk is van...
Olyan vidékies felnyitható aljú öregecske pad,amit a NET-en nagyjából 15-20ezer ft-ért árulnak...
Ha már nekünk is van,és igazából soha nem is használtuk akkor miért ne kerülhetne egy jobb helyre?
Mondjuk a kertbe...
Már csak egy kis felújítás,néhány vadszőlő,és kész is egy kis "kiülő",amit nem kell minden nap ki-be cipelni,mert féltjük az időjárás szeszélyességétől...
Valamikor volt a kertben vadszőlő ami nagyon finom,kék színű volt,de sajnos az épületek lebontásánál valahogy úgy "elkallódott"...
2napja arra gondoltam,hogy biztosan ott bújik valahol,így hát nekiálltam megkeresni...
Még mielőtt nekiálltam a nagy "kereső műveletnek" megfordult egy "szösszenetre" a fejemben,hogy kéne kölcsönkérni néhány kisebb darabot egy ismerőstől,de mivel nem szoktam kölcsönkérni semmit,így maradt a kerti "kutató munka"...
Sikerrel jártam!
Megtaláltam a vadszőlőt a sárgabarack tövébe megbújva,így hát kiástam,és azóta gyökereztetem...
Remélem sikerül a telepítése hamarosan...
Készítettem néhány fotót csak úgy gyorsan amikor levittem a szemetet...
Érdekes képek lettek...
Ezeket a fotókat elnézve látom,hogy mennyire találó a címben lévő mondat:csak figyelj...
Olyan jó nézegetni ezeket a parányi kis ibolyákat amik a tavaszt hozzák a kertünkbe...
Biztosan azért szeretem az összes hónap közül ezt a legjobban mert én is tavaszi születésű vagyok?...
Az ibolyák a meggyfa tövében...

Valamilyen bokor,csak nem tudjuk mi lehet az...
Ha valaki tudja mi lehet írja meg,hogy tudjuk...
Jobbra a sárgabarack fa van...
 
Ez a "nevesincs" bokor,nem tudjuk a nevét...
 
/A fotókat ma készítettem,csak a dátumot nem állítottam be hozzá/...

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...