......................................................................................................
Az oldalon található fotók nagy részét én készítettem a kertünkben,többit a NET-en találtam...
......................................................................................................
Mi minden érdekel igazán?Mit csinálok szívesen?
Most ha így hirtelen fel kellene sorolnom akkor azt mondhatom,hogy érdekel a fotózás,gasztronómia,utazás,zene,mese,képszerkesztés,kézikötés,varrás
Kreatívkodás:legyen az porcelánfestés,szalvéta technikával való foglalkozás,gyöngyözés.
Az a baj,hogy annyi időm nincs,hogy mindenbe "bele tudjak kóstolni".
De ezek közül a dolgok közül jó pár megtalálható weboldalaimon vagy itt,a blogjaimban.
......................................................................................................
..............................................
*Weboldalaim*
-
ÚJ:kreatív-sarok-
-100csillag-Mesebarlang-Kötés mindenkinek-
..............................................
-Marybellgyerekruha -Zenoygyöngy-
..............................................
.....................................................................................................
FELHÍVÁS!!!
További blogjaim elköltöztek-2013.aug 15-i időponttal
az új weboldalamra http://kreativ-sarok.gportal.hu
,
ahol szívesen látok minden kedves érdeklődőt rengeteg friss tartalommal.
Érdemes lesz gyakran benézni...
......................................................................................................

2009. február 24., kedd

*Kertészkedjünk,de hogyan kezdjünk neki?*

Lassan itt a tavasz végre,és lehet kezdeni a kerti munkálatokat.
Sajnos,nekem nincs túl nagy gyakorlatom ebben,ezért arra gondoltam utánaolvasok,hogy mit hogyan csináljak.
Elhatároztuk kisfiammal,hogy idén fóliát fogunk csinálni,és az alatt termesztünk majd néhány zöldségfélét,mert annál finomabb nincs is amit saját kezünkkel tudunk majd leszedni,ha eljön az ideje.
Amikor anno most már 6.éve ideköltöztünk jelenlegi lakóhelyünkre nagyon sajnáltam a régi kertünket ahová Apu annak idején legalább 30 gyümölcsfát telepített azért,hogy a kisunokájának legyen minden,amit csak szeret...
A mostani kertünk nagyon kicsike,én csak "zsebkendőnyinek" szoktam mondani,de ennek is örülhetünk.
A kertben van egy kis fólia,amit még nem használtunk eddig,mert nem volt rá idő,hogy megcsináljuk.
Most idő is van rá,és alkalom is lesz.
NET-es "szörfözgetéseim" egyik alkalmával találtam egy olyan naptárt,amiből megtudhatom melyik hónapban mit kell,és lehet csinálni a kertben.
Le lehetett tölteni,amit én is gyorsan letöltöttem egy "mankónak"...
Ha téged is érdekel,ITT megtalálod.

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...