......................................................................................................
Az oldalon található fotók nagy részét én készítettem a kertünkben,többit a NET-en találtam...
......................................................................................................
Mi minden érdekel igazán?Mit csinálok szívesen?
Most ha így hirtelen fel kellene sorolnom akkor azt mondhatom,hogy érdekel a fotózás,gasztronómia,utazás,zene,mese,képszerkesztés,kézikötés,varrás
Kreatívkodás:legyen az porcelánfestés,szalvéta technikával való foglalkozás,gyöngyözés.
Az a baj,hogy annyi időm nincs,hogy mindenbe "bele tudjak kóstolni".
De ezek közül a dolgok közül jó pár megtalálható weboldalaimon vagy itt,a blogjaimban.
......................................................................................................
..............................................
*Weboldalaim*
-
ÚJ:kreatív-sarok-
-100csillag-Mesebarlang-Kötés mindenkinek-
..............................................
-Marybellgyerekruha -Zenoygyöngy-
..............................................
.....................................................................................................
FELHÍVÁS!!!
További blogjaim elköltöztek-2013.aug 15-i időponttal
az új weboldalamra http://kreativ-sarok.gportal.hu
,
ahol szívesen látok minden kedves érdeklődőt rengeteg friss tartalommal.
Érdemes lesz gyakran benézni...
......................................................................................................

2010. március 26., péntek

*Megrendeltem*

Még a hét elején megrendeltem végre a kertbe a növényeket,amiket remélem még húsvét előtt meg is kapunk.
De addig még nagyon sok tennivaló vár ránk.
Pár napja a gazdaboltban megvettük a kis konyhai kertbe a borsót,hagymát,és retekmagokat,mert tavaly vettünk először,és elég jól sikerültek.
Ahhoz képest,hogy először vetettünk meg voltunk vele elégedve.
Idén mindenből tripla adagot számoltam,hogy legyen elegendő.
Rendeltem eperpalántákat is,mert imádjuk nagyfiunkkal együtt.
Találtam "folytonérő,és "futóepret" is.
Nem tudom milyenek lesznek majd.
A "növényes katalógusban" találtam olyan virágot ami elriasztja a szúnyogokat is.
Rendeltem abból is,mert egyik éven a kicsit egy szúnyog úgy megcsípte,hogy orvoshoz kellett vinnünk,mert feldagadt a kis szeme.
Állítólag "fertőzöttek" a szúnyogok,mondta a doktornő,aki megvizsgálta a kicsit az ügyeleten.
Remélem ha ilyen virágot ültetünk a kertbe akkor a szúnyogok "hanyatt-homlok" odébbállnak...
Legalább is ezt szeretnénk...
Kinéztem óriásmuskátlit,sövénynövényeket,hagymásokat is.
Remélem idén végre már olyan lesz a kert amilyenről mindig is álmodoztam.
Olyan jó amikor a kis padon vagy a hintán ülve lehet nézni a napsütésben ahogy a gyerkőcök vidáman pancsolnak,játszanak.
Ehhez viszont egy szépen rendben tartott kert kell.
Most,hogy itthon vagyok már egy egy ideje eljött az idő a kerti munkákhoz is...

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...