......................................................................................................
Az oldalon található fotók nagy részét én készítettem a kertünkben,többit a NET-en találtam...
......................................................................................................
Mi minden érdekel igazán?Mit csinálok szívesen?
Most ha így hirtelen fel kellene sorolnom akkor azt mondhatom,hogy érdekel a fotózás,gasztronómia,utazás,zene,mese,képszerkesztés,kézikötés,varrás
Kreatívkodás:legyen az porcelánfestés,szalvéta technikával való foglalkozás,gyöngyözés.
Az a baj,hogy annyi időm nincs,hogy mindenbe "bele tudjak kóstolni".
De ezek közül a dolgok közül jó pár megtalálható weboldalaimon vagy itt,a blogjaimban.
......................................................................................................
..............................................
*Weboldalaim*
-
ÚJ:kreatív-sarok-
-100csillag-Mesebarlang-Kötés mindenkinek-
..............................................
-Marybellgyerekruha -Zenoygyöngy-
..............................................
.....................................................................................................
FELHÍVÁS!!!
További blogjaim elköltöztek-2013.aug 15-i időponttal
az új weboldalamra http://kreativ-sarok.gportal.hu
,
ahol szívesen látok minden kedves érdeklődőt rengeteg friss tartalommal.
Érdemes lesz gyakran benézni...
......................................................................................................

2012. január 16., hétfő

*Tavaszi zsongás

Tavaszi zsongás...
Hét végén megkaptam az egyik növényküldő cég katalógusát,és hát mit mondjak?...
Azonnal át kellett lapoznom...
Olyan gyönyörű növények vannak az újságban,hogy végig is néztem a szebbnél szebb képeket nem is tudom hányszor...
Bejelölgettem magamnak miket szeretnék még megvásárolni a kertbe,igaz már tavaly azt mondtam,hogy ennyi,nem veszek több növényt,de hát kellenek az újabbak...
Biztosan ismerős másnak is ez a reakció,amikor "elmegy" egy szép anyag,tányér,függöny,növény mellett,és azt mondja magában,hogy "nekem kell!"..
Nem tudom otthagyni!...
Terveim/vágyaim,hogy hogyan tudjuk még szebbé tenni a környezetünket kint is millió van...
Ehhez persze már késő ősszel elkezdtem összerakosgatni a fejemben,hogy idén,ha ki jön a jó idő mit hová is rakjunk...
Néhány nagyon klassz ötletet találtam a NET-et böngészgetve,amit úgy érzem nálunk is meg kell csinálnunk...
A gyerkőcök is alig várják,hogy kint lehessenek majd megint az udvaron velünk együtt...
Tavaly több növényküldőt "próbáltam" ki,és úgy érzem nagyon jókat találtam...
Gyönyörű,egészséges növényeket kaptam tőlük,nagyon meg voltam elégedve velük...
Idén már nagyobb növényeket igazából nem tervezek rendelni,csak kisebbeket,mert a kis tó körül szeretném kialakítani a csobogó helyét...
Illetve egy pihenőkertet is terveztem már év vége felé amihez még néhány "csüngő" növényt szeretnék venni...
Már látom lelki szemeim előtt hogyan fog majd kinézni...
Nem is tudom mikor láttam egy blogon egy anyukánál,hogy nyáron kivitte a varrógépét,és amíg a gyerkőcei kint játszottak ő tudott saját dolgaival foglalkozni...
Az ötlet annyira megtetszett akkor,hogy arra gondoltam miért is ne lehetne kint a szabadban dolgozni akár hobby szinten is?
Ha a gyerekeket is be akarom "vonni" egy-két kreatív dologba akkor kivihetjük a nagy asztalt,amit varráshoz használunk,és akár gyöngyöt fűzni,rajzolgatni,stb. bármit tudunk együtt is csinálni...
Hét végén jó lenne véglegesíteni a növényrendeléseimet,és elküldeni,igaz csak márciusban kezdenek szállítani ahogy a növényeket lehet elültetni,de legalább akkor ezzel egy kicsit mondhatnám,hogy elkezdtem kertészkedni...
Remélem hamarosan itt is lesz a tavasz...
Találtam egy nagyon jó megoldást...
Fűszeredény...
Néhány nagyon szép kaspót is találtam hozzá,katt...
Fűszernövények...
Annyira szép ez az egyedi megoldás,hogy érdemes kipróbálni akár más kisebb növényekkel is...

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...