......................................................................................................
Az oldalon található fotók nagy részét én készítettem a kertünkben,többit a NET-en találtam...
......................................................................................................
Mi minden érdekel igazán?Mit csinálok szívesen?
Most ha így hirtelen fel kellene sorolnom akkor azt mondhatom,hogy érdekel a fotózás,gasztronómia,utazás,zene,mese,képszerkesztés,kézikötés,varrás
Kreatívkodás:legyen az porcelánfestés,szalvéta technikával való foglalkozás,gyöngyözés.
Az a baj,hogy annyi időm nincs,hogy mindenbe "bele tudjak kóstolni".
De ezek közül a dolgok közül jó pár megtalálható weboldalaimon vagy itt,a blogjaimban.
......................................................................................................
..............................................
*Weboldalaim*
-
ÚJ:kreatív-sarok-
-100csillag-Mesebarlang-Kötés mindenkinek-
..............................................
-Marybellgyerekruha -Zenoygyöngy-
..............................................
.....................................................................................................
FELHÍVÁS!!!
További blogjaim elköltöztek-2013.aug 15-i időponttal
az új weboldalamra http://kreativ-sarok.gportal.hu
,
ahol szívesen látok minden kedves érdeklődőt rengeteg friss tartalommal.
Érdemes lesz gyakran benézni...
......................................................................................................

2013. június 27., csütörtök

*Bejegyzések végre,újra 2.

A régebbi fotók feltöltésével folytatom,és azzal,hogy egy kis történetet meséljek...

érdekes fotó...

-ami kipusztult a sziklakertből...

-a legjobb kerti kiülő...
az igazi tavasz-tulipánok...
cserje kiültetés előtt..

eper virágzása...
fehérvirágú japánbirs virágzása...
 
árvácskák a napsütésben...
hamvaska...
 
sziklakerti szépségeink...
Most leírom az ígért történetemet...
Egy pár napja nézegettem a NET-en kerti "garnitúrákat",olyat,amiket nem kell minden nap ki-be cipelgetni...
Találtam is szebbnél szebbeket mind küllemben,és mind árban egyaránt...
Aztán az egyik számomra "micsoda klassz!!!" garnitúrát kezdtem nézegetni,és eljátszadozni a gondolattal,hogy milyen jó lenne rajta ülni (egy asztal,2 db pad,és 2 db szék) a garnitúra...
Már annyira elképzeltem itthonra,hogy nemrég már a 8db párnát is megvettem hozzá,igaz garnitúra még nincs,de a tudat,hogy párna már van annyira izgalmas volt...
Ma meg,ahogy bementünk a Kicsivel reggel vásárolni ebédre valót nem akartam elhinni!
Ugyan az a garnitúra "nézett rám" a bolt előtti parkolóban.
Nem bírtam ki,hogy ne menjek közelebb,és ne nézzem meg...
Így még jobb volt,mint a képen!!!
Pont olyan,ami jó lenne itthonra!!!
A csajoknak lehetne rajta rajzolgatni,nekem olvasgatni,gondolkodni,uzsonnázni,ha valaki "betéved hozzánk" tudna hova kényelmesen leülni,stb.,stb...
Megkérdeztem az árát is,mint a NET-en...
Mondtam,hogy sajnos nem tudnánk elhozni,mert kocsink nincs,mire az eladó úr azt mondta,hogy csak a címet mondjam,és elhozza...
De jó lett volna!!!
Mivel a család férfi tagjai nincsenek itthon így hát mondtam,hogy majd máskor megnézzük együtt.
Nagyon rendesek voltak (az eladó úr,és a hölgy is,kaptunk egy katalógust,telefonszámot),és szerintem ha jól átgondolom,osztok-szorzok szülinap-névnap-csak úgy-legyen nyugis leülő helyünk,stb. meggyőzőm férjemet,hogy vegyük meg...
De nagyon-nagyon "beleszerettem",mert annyira az én ízlésemre "szabták"...
Talán dilis vagyok ezért?
Kár,hogy a pénz "mozgat" mindent...
Szívem szerint igen,megvenném,de pénztárcám szerint nagyon meg kell gondolnunk!!!

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...