......................................................................................................
Az oldalon található fotók nagy részét én készítettem a kertünkben,többit a NET-en találtam...
......................................................................................................
Mi minden érdekel igazán?Mit csinálok szívesen?
Most ha így hirtelen fel kellene sorolnom akkor azt mondhatom,hogy érdekel a fotózás,gasztronómia,utazás,zene,mese,képszerkesztés,kézikötés,varrás
Kreatívkodás:legyen az porcelánfestés,szalvéta technikával való foglalkozás,gyöngyözés.
Az a baj,hogy annyi időm nincs,hogy mindenbe "bele tudjak kóstolni".
De ezek közül a dolgok közül jó pár megtalálható weboldalaimon vagy itt,a blogjaimban.
......................................................................................................
..............................................
*Weboldalaim*
-
ÚJ:kreatív-sarok-
-100csillag-Mesebarlang-Kötés mindenkinek-
..............................................
-Marybellgyerekruha -Zenoygyöngy-
..............................................
.....................................................................................................
FELHÍVÁS!!!
További blogjaim elköltöztek-2013.aug 15-i időponttal
az új weboldalamra http://kreativ-sarok.gportal.hu
,
ahol szívesen látok minden kedves érdeklődőt rengeteg friss tartalommal.
Érdemes lesz gyakran benézni...
......................................................................................................

2012. augusztus 1., szerda

*Sziklakert,egyebek

Hú,de rég írtam már ebbe a blogba is,ilyenkor látom mennyire gyorsan szalad az idő...
Nos!
Mivel végre elkészült a sziklakertünk (pár hónapja,csak nem mutattam),amibe Patrik nagyon sokat segített (cipelte,görgette a sziklákat),én meg a földet "terítettem" el,növényeket ültettem bele,aztán megszórtam apró kavicsokkal...
Rendeltem jó néhány virágot is a sziklakertünkbe,amikbe direkt "sziklakerti növényeket" válogattam össze,de aztán arra gondoltam,hogy úgy,amiket "összeszedtem" eléggé "zöld" lett volna...
Így aztán amikor sikerült itthon a "palántásoktól" újabb néhány szép növényt megvennünk,hogy azokkal "dobjuk fel" a kertecskénket nagyon gyorsan elkezdtem megtervezni mit hová tegyünk majd...
Mirtill a (középső gyerkőc) választotta ki a szegfűket,törpe dáliákat,én meg megvettem...
Amikor hazaértünk nem lettek elültetve rögtön,a dáliák elkezdtek hervadozni...
Sajnos mindjárt nem volt idő a növényekkel foglalkozni,ezért csak hét végére maradt a földbe ültetésük...
2nap múlva olyan gyönyörűek lett,hogy el sem hittem...
Vettünk még 5db "hamvaskát" is,amik olyan kis picikék voltak a cserepekben,de mára szép kerek kis bokorrá nőttek meg...
/Hamvaska/...
Azt mondta az eladó hölgy,hogy olyan kis helyes bokrokat "növesztenek" ezek a virágok...
Rendeltem az egyik növényküldő cégtől újdonságként mini padlizsánt,aminek szintén a sziklakertbe csináltam helyet...
/Mini padlizsán/...
 
Nagyon finom zöldséget termett/terem folyamatosan...
Már csak azt kell megtudnom,hogy hogyan lehet átteleltetni vagy "évelő" a növény?
Mivel a sziklakert készen lett erre a nyárra,és maradt még tégla,föld,apró kavics arra gondoltam,hogy mivel őszre ki szeretnénk venni a hatalmas nagy futó rózsánkat,legyen valami rózsaféle ami egész nyáron át virágzik...
Így kutakodtam a NET-en,és találtam is "minirózsákat",amiket naná,hogy megrendeltem...
/Mini rózsa/...
Megcsináltam belőlük egy kis szegélyt a rózsabokor elé,ami úgyis "költözik" máshová...
9minirózsát sikerült vennem,elültetnünk,mert hát persze a kis csajok is segítettek kertészkedni...
Hét végén a kavicsokat ki szeretném majd szedni,a földet geotextíliával borítani,aztán újra kavics,és kész...
Hátul,az ablak alatt van egy "begóniás",ahová csak begóniákat ültettem el még a tavasszal...
/"Begóniás"/...
Azt olvastam,hogy ősszel ki kell őket szedni,"átteleltetni",ezért a helyük "felszabadul",így hát valami olyan megoldást próbáltam kitalálni ami nem hagy üres területet...
Így egy kis csobogóelemet sikerült vennem,amit lépcsősen kialakított kis sziklakerttel szeretnék beépíteni néhány évelővel,meg újabb (8db) nagyon szép minirózsával...
Az üres részeket pedig ősszel virághagymákkal (tulipán,krókusz,egyéb szépségekkel) fogom majd beültetni...
A csobogó úgyis egy régi álom volt,és ha már nagyon egyszerűen meg tudom valósítani akkor miért ne legyen úgy,ahogy nekem/nekünk is tetszik...
Mivel kicsi a hely ehhez a tervemhez olyan növényeket választottam amiknek elég a növekedésükhöz a már meglévő feltétel...
Most már csak a hozzávalókat kell rendszerezni,és kezdődhet a munka!
Ha elkészülünk majd mutatom milyen is lett...
Addig pedig a régebbi képeket pótolom gyorsan...
/Kőrózsa-rózsalonc/...
 
/Menyecskeszem-marcipánvirág/...
 
/Kőtörőfű-kőrózsa/...
 
/Marcipánvirág-citromillatú muskátli=rózsaszín,-törpe dália=bordó,-szegfű/...
 
/Törpe dália=cirmos-fehér baloldalon,szegfűk,muskátli-sziklakert majdnem az egész/...
 
/Sziklakert részlet/...
 
/Anyák napjára kaptam Mirtilltől a begóniát,jobbra pedig a mini padlizsán van/...
 
/Szegfű,jobbra törpe dália/...
 
/Sziklakert részlet,jobbra ligetszépe,még nem virágzott/...
    
/Kőrózsa-sziklakert részlet/...
  
/Sziklakert részlet/...

/Áfonyák,két különböző=kék,vörös/...
 
/Parányi sziklakert,ezek a növények egy régi dobozban vannak-jobbra részlet/...
  
/Ligetszépe-menyecskeszem/...
 
/Ligetszépe sárgában-jobbra kleome senorita rosalita/...
 
/Sziklakert részlet-sárga törpe dália/...
 
/Sziklakert részlet/...
   

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...